Alimentația de primăvară

Primăvara începem să resimțim iarna cu mâncăruri greoaie, sedentarism și o carență de fructe și legume proaspete. Apar stările de slăbiciune și oboseală iar un sistem imunitar mai slab duce și la apariția răcelilor de primăvară.

Este momentul să aducem acel aport de vitamine și minerale atât de necesare pentru o viață sănătoasă.

Așa că iată câteva sfaturi de primăvară:

  1. Bucurați-vă din plin de plimbări lungi și de soare. Soarele ne ajută să ne refacem stocul de vitamina D care cu siguranță este mai scăzut la sfârșitul iernii.
  2. Beți multă apă. Hidratarea este foarte importantă deși de cele mai multe ori neglijată. Un aport important de apă ne ajută la eliminarea toxinelor și la regenerarea celulară.
  3. Mâncați multe legume proaspete de sezon. Oferta din piețe este generoasă și trebuie să profităm din plin. Urzici, spanac, ștevie, lăptucă, lobodă, salată verde, ridichi, ceapă, usturoi verde. Toate conțin cantități mari de clorofilă care ne ajută să eliminăm toxinele și astfel să trecem printr-o cura naturală de detoxifiere.
  4. Nu uitați de ceapă și usturoi – ele sunt antibioticele naturale. Conțin substanțe antivirale și reprezintă un ajutor de nădejde împotriva răcelilor.
  5. Să nu uităm de cireșe, zmeură, coacăze. Fructe minunate de sezon care vin cu un aport important de elemente nutritive și curative. Cu cât mai variate și mai colorate cu atât mai bine!
  6. Renunțați la alimentele greoaie din timpul iernii și oferiți corpului o binemeritată cură de sănătate. Alegeți legumele, peștele, cereale integrale și nu o să treacă mult timp până când o să vă simțiți din nou plini de energie și poftă de viață. Dacă natura renaște, haideți să o facem și noi!

 

 

Trăiește frumos, mănâncă sănătos! Te ajut și eu!